Alla inlägg under december 2012

Av mitthandelserikaliv - 10 december 2012 22:32

Det var ett tag sen man skrev här, men tiden räcker inte till tyvärr. 


Har snart gjort klart mina fyra sista veckors praktik på clv som undersköterska, det har gått kanon och som det ser ut är de riktigt nöjda med mig. Trivs kanon, men psykiatrin tar nog överhand i alla fall och idag fick jag ett klart besked att det är det jag ska syssla med, tänk att bara några få ord kan glädja en och man får ett lyckorus i hela kroppen. Tre dagars praktik kvar men jag tar en dag ledigt innan dess.


Imorgon blir en spännande dag, men kan inget säga än om detta, så det kommer senare.


Sen det här med otillräcklighet, hur man än vänder sig så blir allt tydligen fel, är man söt och gullig mot en så får man bakslag från en annan.. Jag är inte mer än människa, jag fixar inte att vara överallt. 

Har en dotter som bråkar på kvällarna och vill inte sova, det är inte så farligt när jag jobbar kväll, men är jag hemma är det lika med kaos!!! 


Jag försöker finnas för alla men jag klarar inte allt, och inte blir det bättre av att folk alltid lyckas missförstå mig!!!


Har själv haft en tuff tid med en sjuk man, ledsna barn, mycket jobb, skola sen ska man försöka träffa vänner... Jag hinner inte och mina syskon har jag tyvärr aldrig tid att träffa och det känns sååå tufft, älskar dom allihop så jäkla mycket och saknar våra stunder man skratt mys jaaa allt... Men förhoppningsvis så blir det lättare nu när man inte har någon skola att tänka på. Bara jobb (förhoppningsvis) hoppas man får många timmar att hoppa in på men ändå kan unna sig ledigt två dagar i veckan och umgås med min underbara familj. Vad dom fått lida för att jag aldrig är hemma, när till och med dottern säger mamma du är ALDRIG hemma, det skär i mitt hjärta.


Åhhh det är så mycket som jag skulle kunna spy ut men orkar inte, men jaja, jag är den jag och jag vet att jag är en bra människa, men flera människor lyckas alltid stampa på mig och få mig att bli tveksam, tanken på att dra mig undan har funnits många gånger i mina tankar, jag vill inte vara till belastning eller vill inte tränga mig på... 


Nähä se om det blir någon sömn???


Puss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards