Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Känslor

Av mitthandelserikaliv - 2 juli 2012 20:22

ja det har även jag.



Idag har jag jobbat sen 6 imorse och det har i stort sätt varit hålligång hela dagen, men har ju underbara arbetskamrater så det har gått riktigt bra.


Sen måste jag säga att även jag har känslor, mycket tål jag och låter det rinna av mig.

Måste ju vara en jävligt intressant person eftersom folk har ont av vad jag gör och inte gör. Man ser även oxå vilka som är sina vänner eller inte är det. Visst vissa vet jag ju redan.

Men det kan bli förmycket för mig oxå efter en tid så rinner bägaren över och det har den gjort nu.

Så nu kommer det bara vara jobb, familjen och närmast sörjande som jag kommer vara med, vill inte att mina barn ska bli lidande eller min älskade man (även om det oftast är så) men nu orkar jag inte ta mer, ärligt bort från allt vore ju det bästa men det får jag vänta till den 23 augusti, då lämnar vi denna håla och åker till stora staden och träffar vänner, gå på grönan och shopping och strosing i gamla stan m.m ååååhhh jag längtar så. Hade det inte varit för barnen ja även jobb m.m så hade det nog sett anorlunda ut just nu..


Men snälla ni som hela tiden har synpunkter om vad jag gör och inte gör.. Har ni så jäkla ont av mig så behöver ni inte läsa vad jag sysslar med, jag bryr mig inte men sluta SNACKA en jävla massa goja.. Trött på detta nu. Sen en sak till man ser och känner jävligt mycket av blickar!!!!!


Nä nu har jag spytt galla. Snart dags för sängen upp tidigt imorgon igen och skicka iväg sonen på beachsoccer i Åhus sen blir det jobb..


Kramis  

 
 
Siz

Siz

2 juli 2012 20:54

Ja jag fattar inte hur du stått ut så länge!
Bättre här i stan :-)

Måste ses snart!!
Kramis

http://www.omdetfinaste.blogspot.com

mitthandelserikaliv

2 juli 2012 20:56

Tack gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mitthandelserikaliv - 9 februari 2014 20:41


Oj oj oj, det var riktigt länge sedan sist      Ja vad som har hänt, kommer knappt ihåg när jag skrev sist,   Så jag får väl ta och berätta lite,   På tisdag är det exakt ett år sedan jag började jobba som undersköterska på Växjö lassar...

Av mitthandelserikaliv - 10 december 2012 22:32

Det var ett tag sen man skrev här, men tiden räcker inte till tyvärr.    Har snart gjort klart mina fyra sista veckors praktik på clv som undersköterska, det har gått kanon och som det ser ut är de riktigt nöjda med mig. Trivs kanon, men psykiatr...

Av mitthandelserikaliv - 24 augusti 2012 22:30

Idag vaknade jag och barnen först av alla =)   Vid tolv så var vi i Täby centrum och började shoppa, Martin köpte: två par färgade jeans tre t-shirtar en skjorta en tjock tröja två par skor en keps Tror det var allt heheehe. Love köpt...

Av mitthandelserikaliv - 23 augusti 2012 17:52

Jaha nu ska jag blogga för första gången från mobilen ;) nu sitter vi på tåget till stora staden ;) som jag längtat. Tur man har en svåger som tar hand om hund och hus ;) Denna helgen består av shopping Grönan umgås med vänner och även träffa min...

Av mitthandelserikaliv - 9 augusti 2012 22:17

Ja, det är jag över mig själv, snacka om att ha fått självdisiplin, jag har hållt mig till att äta godis på lördagen, jag käkar mitt herbalife två gånger om dagen och äter en lagad middag om dagen och då äter jag tills jag är lagom mätt.. Jag rör på ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards