Alla inlägg under juni 2012

Av mitthandelserikaliv - 4 juni 2012 21:30

ja det måste jag säga, imorgon är sista dagen jag träffar klasskamraterna innan sommarlovet. Ja, det är sommarlov från skolan men jag ska jobba lite varje vecka fram t o m v 32 =)

 

Ja, vad ska jag säga praktiken är slut och det var både roligt och inte roligt, jag trivdes så in i vassen så jag ville inte lämna stället, men jag fick myyyyyyyyyyyyycket fina resentioner och betyg från dom så det är inte omöjligt att jag söker mig dit sen heheheh

 

Sen har jag märkt vissa saker och jag låter dom bero det är inget jag lägger massa energi på fast visst är det skrattretande.

 

Just nu är jag även en sådan där jobbig förälder som lägger mig i, men när det gäller min familj eller jaaa andra oxå så kan jag inte låta bli.

 

Idag har jag ääääääääääääntligen fått min insulindeligering så nu är jag som vilken som helst på mitt underbara jobb även om titlen bara är timvikarie hehehehe var där uppe och hälsade på lite samtidigt som jag gjorde provet och märkte hur mycket jag saknat alla sötnosar <3

 

Fick även ett slutbetyg på Social omsorg och det blev VG såååå gött var det nu är det bara ett halvår till och sen är jag färdigutbildad undersköterska   Imorgon får jag två slutbetyg till och det är minst G i alla fall =) så det känns gött. Än så länge ligger mitt medel på VG =) det har gått bättre för mig än jag trodde hehehe.

 

Dotterns klass hade trivselkväll ikväll oxå och de sjöng så fint hon är duktig min tös, hon läste oxå en liten berättelse för alla föräldrar (alla barn gjorde det) men likt förbannat blev jag stolt, så tufft att stå där framme och alla tittar på en.

 

Nähä lägga mig snart så man orkar grilla med klassen imorgon.

 

Jag mår såååå jävla bra nu och det ska ni veta jag skiiiiiiter i vad andra tycker hihihihihi

 

Pöss på er alla  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards