Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Glädje och förvirring

Av mitthandelserikaliv - 19 juli 2012 20:06

Har haft 5 fantastiska dagar med min gudson med föräldrar, som kom oväntat (för mig) i söndags =) vi har kanske inte hittat på så mycket, Elin och jag fyllde år i måndags, så firade vi det efter jag jobbat. Tisdags var jag ledig då var vi på Leos lekland, Igår fyllde min älskade gudson 2 år och tyvärr kunde jag inte fira honom som jag ville, men ska ta igen det när vi åker upp till dom i slutet av augusti. Idag har vi slappat och myst en massa =) När de skulle åka och jag satte min lille sötnos i bilen och sa hejdå, tittade han på mig och sa åt mig att sitta jämte honom och följa med honom hem käääära lille älsklingen hade jag kunnat hade jag gjort det direkt   


Nu helt plötsligt blev det lugnt här hemma och vad gör man då??? Jo, tankarna flyger in i huvudet och maler och maler.. den hemska känslan kommer tillbax och ibland kanske jag säger saker som blir helt fel... är jag otydlig eller blir jag missförstådd???? Vad vet jag.. ska nog bara ta och hålla käften och låta andra prata?? Det är nog lugnast så. Blir nog att backa...


Livet kommer förändras nu i höst, och den lär bli hektisk men jag kommer fixa det (hoppas jag) och fixar jag detta så kommer livet se helt annorlunda ut.. Vet att jag pratar i gåtor men detta är inget jag vill säga till ngn än bara de närmaste vet,


Mina tankar kretsar oxå runt vänner som har det tungt nu. En massa styrkekramar till er och ta hand om varandra.


Nu blir det snart sängen för nu blir det jobb i dagarna tre.


Over and out// Ewa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mitthandelserikaliv - 9 februari 2014 20:41


Oj oj oj, det var riktigt länge sedan sist      Ja vad som har hänt, kommer knappt ihåg när jag skrev sist,   Så jag får väl ta och berätta lite,   På tisdag är det exakt ett år sedan jag började jobba som undersköterska på Växjö lassar...

Av mitthandelserikaliv - 10 december 2012 22:32

Det var ett tag sen man skrev här, men tiden räcker inte till tyvärr.    Har snart gjort klart mina fyra sista veckors praktik på clv som undersköterska, det har gått kanon och som det ser ut är de riktigt nöjda med mig. Trivs kanon, men psykiatr...

Av mitthandelserikaliv - 24 augusti 2012 22:30

Idag vaknade jag och barnen först av alla =)   Vid tolv så var vi i Täby centrum och började shoppa, Martin köpte: två par färgade jeans tre t-shirtar en skjorta en tjock tröja två par skor en keps Tror det var allt heheehe. Love köpt...

Av mitthandelserikaliv - 23 augusti 2012 17:52

Jaha nu ska jag blogga för första gången från mobilen ;) nu sitter vi på tåget till stora staden ;) som jag längtat. Tur man har en svåger som tar hand om hund och hus ;) Denna helgen består av shopping Grönan umgås med vänner och även träffa min...

Av mitthandelserikaliv - 9 augusti 2012 22:17

Ja, det är jag över mig själv, snacka om att ha fått självdisiplin, jag har hållt mig till att äta godis på lördagen, jag käkar mitt herbalife två gånger om dagen och äter en lagad middag om dagen och då äter jag tills jag är lagom mätt.. Jag rör på ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards