Alla inlägg under juli 2012

Av mitthandelserikaliv - 31 juli 2012 09:26

ja det kretsar i mitt huvud och det gör att jag inte sover ordentligt och har huvudvärk en massa. Just nu kretsar tankarna mycket på hur jag vill ha det i framtiden. Mycket kretsar oxå runt vilka man kan lita på. Igår fick jag även en jobbig känsla som inte vill släppa det känns som jag inte räcker till. Jag känner att jag försummar alla här hemma mina vänner och ja alla =( Gubben städar, fixar och får ta allt här hemma och det känns inte bra =(


Nu ska jag snart jobba 12-21.30 sen är jag ledig i två dagar.


Ja nä nu får jag göra ngt här hemma..


Ha det gott alla,

Av mitthandelserikaliv - 22 juli 2012 20:07

Som gör att jag är riktigt down just nu?? Är förmodligen löjlig och tar åt mig alldeles för mycket men vissa saker gör mig riktigt ledsen.


Ja, tårarna är riktigt nära hela tiden, sen att ryggen har pajat gör inte saken bättre käkat ipren hela dagen för att det ska lindra liiite i alla fall.


Jaja.. Livet går vidare och jag ska väl inte gnälla finns dom som har det värre, men ibland är man som sagt down...


Over and out// Ewa

Av mitthandelserikaliv - 19 juli 2012 20:06

Har haft 5 fantastiska dagar med min gudson med föräldrar, som kom oväntat (för mig) i söndags =) vi har kanske inte hittat på så mycket, Elin och jag fyllde år i måndags, så firade vi det efter jag jobbat. Tisdags var jag ledig då var vi på Leos lekland, Igår fyllde min älskade gudson 2 år och tyvärr kunde jag inte fira honom som jag ville, men ska ta igen det när vi åker upp till dom i slutet av augusti. Idag har vi slappat och myst en massa =) När de skulle åka och jag satte min lille sötnos i bilen och sa hejdå, tittade han på mig och sa åt mig att sitta jämte honom och följa med honom hem käääära lille älsklingen hade jag kunnat hade jag gjort det direkt   


Nu helt plötsligt blev det lugnt här hemma och vad gör man då??? Jo, tankarna flyger in i huvudet och maler och maler.. den hemska känslan kommer tillbax och ibland kanske jag säger saker som blir helt fel... är jag otydlig eller blir jag missförstådd???? Vad vet jag.. ska nog bara ta och hålla käften och låta andra prata?? Det är nog lugnast så. Blir nog att backa...


Livet kommer förändras nu i höst, och den lär bli hektisk men jag kommer fixa det (hoppas jag) och fixar jag detta så kommer livet se helt annorlunda ut.. Vet att jag pratar i gåtor men detta är inget jag vill säga till ngn än bara de närmaste vet,


Mina tankar kretsar oxå runt vänner som har det tungt nu. En massa styrkekramar till er och ta hand om varandra.


Nu blir det snart sängen för nu blir det jobb i dagarna tre.


Over and out// Ewa  

Av mitthandelserikaliv - 3 juli 2012 19:39

texten försvinner hela jävla tiden. Ett sista försök nu.

Trött som f-n idag plus lite nerstämd och det syns tydligen men men man kan inte vara på topp jämt.

Har funderat lite och ja man kan inte vara alla till lags jämt, men samtidigt varför kan inte folk acceptera mig för den jag är.


Men nu ska jag försöka låta allt rinna av mig. Jag är den jag är take it or leave it.


Frågan är ska jag fortsätta på fb eller ska jag sluta, många gånger blir jag irriterad m.m


Meningslös blogg idag men ibland blir det så...


Puss på er   

Av mitthandelserikaliv - 2 juli 2012 20:22

ja det har även jag.



Idag har jag jobbat sen 6 imorse och det har i stort sätt varit hålligång hela dagen, men har ju underbara arbetskamrater så det har gått riktigt bra.


Sen måste jag säga att även jag har känslor, mycket tål jag och låter det rinna av mig.

Måste ju vara en jävligt intressant person eftersom folk har ont av vad jag gör och inte gör. Man ser även oxå vilka som är sina vänner eller inte är det. Visst vissa vet jag ju redan.

Men det kan bli förmycket för mig oxå efter en tid så rinner bägaren över och det har den gjort nu.

Så nu kommer det bara vara jobb, familjen och närmast sörjande som jag kommer vara med, vill inte att mina barn ska bli lidande eller min älskade man (även om det oftast är så) men nu orkar jag inte ta mer, ärligt bort från allt vore ju det bästa men det får jag vänta till den 23 augusti, då lämnar vi denna håla och åker till stora staden och träffar vänner, gå på grönan och shopping och strosing i gamla stan m.m ååååhhh jag längtar så. Hade det inte varit för barnen ja även jobb m.m så hade det nog sett anorlunda ut just nu..


Men snälla ni som hela tiden har synpunkter om vad jag gör och inte gör.. Har ni så jäkla ont av mig så behöver ni inte läsa vad jag sysslar med, jag bryr mig inte men sluta SNACKA en jävla massa goja.. Trött på detta nu. Sen en sak till man ser och känner jävligt mycket av blickar!!!!!


Nä nu har jag spytt galla. Snart dags för sängen upp tidigt imorgon igen och skicka iväg sonen på beachsoccer i Åhus sen blir det jobb..


Kramis  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards