Alla inlägg under maj 2012

Av mitthandelserikaliv - 23 maj 2012 20:10

ja jag är nog mitt i en tankeperiod. Jag mår inte dåligt eller är ledsen men jag har flera beslut som jag måste göra... Tyvärr kan man inte skriva riktigt precis hur jag känner det eftersom vissa kan ta det helt fel. Men en stor fråga är ska jag må bra och göra detta eller ska jag låta bli så inte andra blir lidande. hmmmm ja jag får ingen klarhet i detta. Sen så har man ju kommit i andra tankar nu när man har varit på praktiken, man ska f-n inte gnälla igentligen ( visst ibland måste man ju få spy ut galla ) men fy f-n vad bra man har det igentligen.

 

Nu är det bara två dagar kvar på praktiken och det är inget skoj   jag vill vara kvar.. men till hösten ska jag söka till resursen i Växjö på psykratriavdelningen, har fått mycket beröm och de vill att jag ska komma tillbax =) de ville att jag skulle söka direkt men det är ju lite svårt eftersom sommaren redan är fullbokad med jobb =)

 

Åhhh blir såååå trött hur ska jag göra!!!!!!!!!!! Skit samma jag är den jag är och vill allas bästa, jag accepterar att alla kan inte älska alla, och det är ju faktiskt riktigt skönt, men man kan faktiskt respektera och visa omtanke även om man inte gillar vissa personer.

 

Nähä nu ska jag dricka lite the och ta några digestivekex.

 

Puss på er  

Av mitthandelserikaliv - 17 maj 2012 21:26

har jag haft idag, det har varit skönt  

Det har blivit lite tvätt och till familjens stora förtjusning gjorde jag pannkakor idag hehehe får fjäska för dom lite, har ju varit borta en hel del på sistone.


Ja nu har man gått tre veckor på praktik och gud vad jag älskar det =) Jag trivs som fisken i vattnet och enligt dom så trivs de med mig med =) Nu har jag bestämt mig i alla fall, jag vill inrikta mig i psykatri nästa termin. 


Imorgon ska jag till praktiken 7-17 sen tar jag långhelg =) Lilltösen fyller 8 år på måndag så jag bytte bort den dagen =) 


Sen undrar jag en sak.. man ska ju alltid vara sig själv säger alla, men är jag mig själv så blir jag många gånger misstolkad. Sen så kanske många ser mig som konflikträdd och det är jag absolut inte, men däremot så väljer JAG mina strider, oftast orkar jag inte lägga ngn energi på att bråka med folk.

Sen är jag nog för j-vla naiv och jag försöker alltid se det goda i alla, men jaaa så bränd man kan bli, men ska man då ändra på sig???? Men då är jag ju inte mig själv längre????? ja jag vet inte..


Ja, man får tid en massa nu på mina resor... Men en sak som är säkert så finns det de som har det värre och dom vill jag hjälpa.


Hockey nu och gubben han skriker på alla sätt och vis..


Nu säger jag natti natti   

Av mitthandelserikaliv - 2 maj 2012 20:47

ja idag mår jag helt underbart....


Vilka härliga och soliga dagar det har varit denna veckan =)


I måndags började jag min praktik och jag säger bara fy faaaaaaaaaaaan vad skoj det ska bli, underbar handledare och underbar personal och jag njuter i massor =)


Igår fixade jag och donade på framsidan ute =) blev riktigt bra faktiskt inte klart än men det kommer =)   så här blev det =)

ja, det är en början i alla fall..


Idag var det ännu en fin dag och jag var ledig =) Jag började klippa gräset sen krabbade gräsklipparen så jag har ju en sådan underbar svärmor så vi åkte in och köpte en ny =) och gissa vilken klipp det blev en multiklippare för 995 kr och inte nog med det hehehehe blev man medlem i Jula Club så fick man 10% rabatt hehehe snacka om tur   var ju tvungen att testa den så jag klippte klart gräset så nu har man en normal gräsmatta igen =)

  så här ser min räserklippare ut.. grymt nöjd är jag =)


Nähä nu måste jag hoppa i säng upp kl 4.30 imorgon och iväg till praktiken =)


Puss på er alla   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards